måndag 6 juni 2011

Sitter iklädd mys-kläder, bara fötter och mina underbara glasögon (hahaha) ! Försöker komma lite i mysstämning, men istället blir jag rastlös och känner mig helt vilsen idag. Vet inte hur jag ska lägga upp dagen, och de värsta är att jag nu har gått och tänkt på hur jag ska få allt att gå ihop i över tre timmar nu. Ja, jag gillar att plandera ibland . Men jag är jävligt dålig på det!

Igår spenderade jag min kväll hemma med min familj och några grannar först, sedan åka jag till Grebbestad och satte mig på en gammel fiskebåt och skrattade högt. De andra på båten skålade, medan jag kollade på hihi. Ibland får man vara duktig och köra också. Och det tackar jag för idag :).
När vi var där på båten så kom jag till insikt med en sak, en sak jag vägrar att erkänna .
Men vädret var bra, människornas humör var på topp och Kallsup var fullt. Det var nog en bra kväll tror jag, ingen toppenkväll men en härlig sommarkväll i all ära :)

Äntligen börjar mina vänner komma hem igen, dem där små busarna som valt att lämna kusten på vinterhalvåret för att studera på annan ort. Det är skönt att äntligen ha alla samlade, även om vi kommer jobba mycket allihopa så kommer vi ändå kunna spendera många härliga dagar, kvällar och nätter ihop. Det längtar jag efter!

NM - 23,45 2011-06-04 "Allting är så konstigt, och jag har löst pusslet nu . . . . Sara, detta kommer att ordna sig. För nu har jag sanningen i min hand och detta kommer bli bra" - Okej!

Inga kommentarer: