söndag 15 augusti 2010

Sommar, höst och kvitter :)

Nu har hösten kommit känns det som, det känns i hela mig. Istället för att fokusera på allt dåligt som hösten innebär för mig, så ska vi blicka framåt och tänka på alla möjligheter som står framför oss. Jobb, lägenhet, vänskap, kärlek, mode, familj och resor. Vi har så mycket tid, så mycket att hinna med. Jag vet att detta kommer bli en bra höst, men väldigt annorlunda. Två av mina närmaste vänner flyttar. Som tur är så blir det inte till något annat land, så när längtan tar överhand så sätter jag mig bara på tåget så är jag i deras famn inom några timmar.

Men en sak som känns riktigt bra denna kommande höst, det är modet. Har ni kollat in alla magazin? Alla klädsidor, reklamblad...jag blir tokig. Jag hade tänkt spara pengar, men istället tror jag att vi ändrar taktik. Investering istället för besparing. Vinnande koncept?

För att inte glömma bort att det fortfarande är en stund kvar av sommaren, så ska jag berätta vad jag gjorde igår. Jag började dagen med att jobba några timmar hos mamma. Sedan kom jag hem, då la jag mig raklång på mamma och pappas säng och sov i några timmar. Efter min vila ringde mobilen och vi bestämde oss för vad vi skulle hitta på, på kvällen ! Vi åkte ut på havet och myste tillsamans med fina folk :) .. Amanda, Jag, Linnéa, Mocke, Mattias och Basse.
Hoppas ni hade en fin helg, <3

Inga kommentarer: