fredag 27 augusti 2010

:)

Sitter på Musslan helt tvärmätt, men ändå dras mina ögon mot högen av bullar och kakor. Jag vet att jag inte borde, men jag måste nog :). Så fort jag inte har något att göra, så äter jag haha. Egentligen kan man ju kalla mat för ett intresse då, eller är det bara något att göra medan man inte har något bättre för sig kanske?

Det är i alla fall ganska lugnt på jobbet idag. Så det blir många timmar spenderade framför datorn och jag längtar lite efter att vara ledig nu. Och det är jag från lördag klockan 13 till måndag klockan 9.30 så det känns bra :). I helgen ska jag som sagt vara med på makrill-VM så jävla skoj ska det bli. Hoppas bara att tjejbåten får någon fisk, om inte så blir jag rätt glad ändå för jag gillar inte att ta upp dom.

Känn efter och sätt ord på känslan, sedan ska jag erkänna.

Inga kommentarer: