onsdag 17 mars 2010

Våga ta risker

Nu har jag kommit tillbaka från festligheterna och två dagars jobb. Skönt med en ledighet mitt i veckan. Precis sånt här schema vill jag ha i sommar, jobba måndag-tisdag och ledig onsdagen och sedan jobba torsdag-fredag ledig helgen. Men det kommer jag aldrig att få. Dessutom är det på helgen man gör de stora pengarna. Hoppas vi kan kompromissa :).

Sitter och försöker hitta en systemkamera som faller mig i smaken. Fick massa pengar till en kamera i present, så jag känner verkligen för att köpa en riktigt bra. Eftersom det är ett bra bidrag på vägen. Får nog vänta till min älskade fotoprinsessa kommer hem från Indien så hon kan hjälpa mig att välja. Det ska bli höstens projekt sedan, att lära mig fotografera ordentligt. Nu kan jag bara det som alla andra kan haha!

Idag är en dag som lika väl kan kvitta fram till klockan 18 ungefär. Eftersom jag måste sitta hemma och vara beredd på att öppna dörren när dem kommer med de efterlängtade möblerna från EM. Äntligen ska vi få nytt och fräscht möblemang i TV.rummet. Men lite tjötigt att sitta och bara vänta, är ju fast. Fast i och för sig så är jag fast på vilket sätt man än ser det, eftersom jag inte har någon bil idag haha. (Eller jo volvon, men den räknas inte)

Hoppas verkligen att ni alla andra har fått lika mycket vårkänslor som jag har fått. Vilken känsla det är att gå ut och andas in ren frisk luft. Eller att sitta i solen intill husväggen och bara njuta.

Ha en underbar dag, Kram Sara- tjejen med dryga 20 år på jorden ;)

Inga kommentarer: