onsdag 10 mars 2010

Update

Hej!
Fick idag veta att sötnosarna i Indien läser min blogg så nu har jag lovat både mig själv och dom att jag ska bli bättre på att uppdatera.

Helgen var jättebra, på lördagen åkte jag med Jennifer in till Uddevalla där vi möttes upp av, Johanna, David, Petter, Jesper, Richard, Johan och hans tjej. När vi blivit lite runda under fötterna gick vi ner mot utelivet. Dock var det inte så hett haha, fan att man inte är 20 så man kunde komma in på Harrys i alla fall. Kvällen slutade med klappar och hålla handen,(A).
Jennifer blev för full också, hon spydde på Mc donalds. SKITKUL! Älskar dig gumman ;)!

Nu sitter jag här i myskläder och försöker vänja mig med min nya hårfärg. Har en spegel uppsatt precis i ansiktshöjd så att jag hela tiden ska se mig själv haha. Det fungerar ganska bra, för efter varje gång jag kollat känner jag mig mer och mer hemma. För er som inte förstår, så har jag slingat hela håret. Så nu är jag guldbrun/blond i håret =) . Jag som färgblind tycker dock det är typ gult. hoppas jag ser fel.

Dags att börja göra middagsmat till mig, mamma och pappa. Kött och pommes blir det nog. smarrans.

Ta hand om er,

1 kommentar:

one day you will. sa...

hahaha men vafan sara..det e bara för jag e allergisk mot hamburgare, ingen annan anledning!!