söndag 15 maj 2011


Vi började kvällen på LillaB i Fjällbacka. Där var det usic quiz och vin drickning. För mig blev det dock coca cola eftersom jag var tvungen att kunna köra sedan :) . Riktigt roligt, men mitt lag var väl inte precis Vassast. Trotts att det var vårt lagnamn haha !


Sedan bestämde vi oss för att åka in till Uddevalla och då var det bara till att sätta i "tjejfest CD1" i spelaren så var en underbar turné på ingång. Sjukt hur kul det kan vara att åka bil haha. Dock uppskattade inte Linnéa våran kisspaus då gräset killade för mycket. Väl inne så släppte jag av dem och kramade dom hejdå.

Med pirr i magen satte jag mig i bilen igen och satte kurs mot Munkedal. Jag visste inte hur detta skulle sluta, men kunde nog inte ens drömma om alla dessa kvarstående frågetecken. Jag vill bara att allt ska bli bra, sådär enkelt som det var innan jag nu drog upp allt och klantade till det. För det är mitt fel eller?

Stod upp i morse och bättrade på sminket, tog på mig rena jeans och åkte ner till Linnéa. Där visste jag att det fanns tröst och glädje. Mycket riktigt, där stod min fina och bara väntade med öppen famn. Spenderade ett antal timmar i hennes lilla butik, en påse hem med bra saker följde med också hihi. Och nu har jag sovit dygnets första (kanske andra) timmas sömn. Som vanligt blir det sömnlösa nätter när det är något som pyr bakom ögongloben.

Hoppas ni haft en fin helg, det har jag haft :) . Kram

Inga kommentarer: