måndag 23 maj 2011

Hej :) !
Idag är jag hemma och hostar upp mina lungor, det känns jätteskönt efter att jag klarat igenom mina hostanfall. Dock kan det komma ett nytt snart där efter, och då är det värre. Mamma skulle ha med dig medicin hem så snart blir det bättre, hoppas jag.

Satt förut och spånade över hur jag ska kunna knåpa ihop fina outfits inför kommande helger... Så svårt att få ihop fina kombinationer med saker som redan finns i garderoben, för allt är ju så tråkigt. Kanske är dags att beställa hem en ny påse från Nelly snart. Dock har jag börjat tröttna på deras utbud. Jag söker spetsshorts, beiga byxor, högklackade skor, tre vita små klänningar, en svart långklänning, två blommiga underverk och en fin rak svart klänning. Dessa saker står på min prio-lista. måste ge mig ut i den snåriga webb-shop jungeln och leta :)

Häromdagen fick jag hem ett paket, så fina stövlar låg det där i. Ska visa bilder:

Paprika 349:-

Punk Royal 799:-

Hunter 1295:-

Men som ni ser så var de ju väldig "basic", så nu är jag mer inne på speciella kläder. Ja, som sagt jag får kolla runt lite :) .
Nu ska jag lägga mig under täcket igen, om jag får vara ifred, den där telefonen ringer stup i kvarten idag. Fyra av sex avdelningar har ringt samt Grebbestad, jag klagar inte :) Fast nu vill jag att det ska bli tyst i luren haha. Börjar förstå vad en nära vän till mig menade när han sa "det är som semester när batteriet är slut på telefonen". Riktigt så illa är det inte, fast jag förstår hur han menar. Dock kan ju gärna vännerna få ringa, man blir ju lite sällskapssjuk när man ligger här hemma ensam i ett stort hur.

Sköt om er, Kram!

Inga kommentarer: