lördag 2 oktober 2010

Vaknade av att mamma knackade på dörren och sa "är du vaken gumman?". Med ett öga kisade jag på henne och sa något i stil med "mmh nu är jag". Hon öppnar dörren och kliver in med en stor bricka full av frukost. Så underbart gott. Bad henne trycka på en film, så där låg jag i min ensamhet med sällskap av filmen och åt frukost. Riktigt gott!

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska lösa dagens outfit problem. Det är jackan som saknas, och jag vet vart jag kan få tag på den. Men vem orkar åka till Uddevalla för att köpa en jacka? Mina mjukisbyxor hägrar för mycket för det. Dessutom har jag inte någon bil. (väldigt ovanligt)!

Hoppas ni får en bra lördag och att ni också ska ut i vimmlet ikväll. Denna kvällen har jag längtat efter jätte länge nu. Och äntligen är den här. Ska nog lägga en ansiktsmask efter att jag har ångat ansiktet. Skönt!

Bättre lördag, puss

Inga kommentarer: