fredag 1 oktober 2010

Tänk vad tråkig datorn är när någon speciell inte är inne. Tänk vad lång morgonen blir om den man alltid ringer vid 10 snåret inte svarar. Tänk vad mycket man hinner med, när man inte har massa småsaker att fixa in emellan. För just idag har jag faktiskt hunnit med några saker, postat brev, ringt två viktiga samtal, skrivit på papper, bäddat min säng, plattat håret, valt ut dagens outfit för min mysiga fika i Grebbestad som väntar... Sen tog det nog stopp men haha!

Ska snart sätta mig i bilen och köra till Grebbestad där jag ska möta upp fina Jenny (Robins syster). Ser verkligen fram emot att träffa henne igen, var ett tag sen nu. Men det blir ju så när man har helt olika liv. en pluggar, en jobbar, man har annat för sig och helgerna går ju så fort. Men äntligen fick vi prickat in en ledig stund tillsammans.

(här är Jenny, haha så söt)

Tror att jag ska packa ner träningskläderna så att jag kan åka och träna sedan efter fikastunden. Är ju ändå så nära Tanumstrand då. Springa en stund på bandet och göra lite magövningar. Dock vet jag att det egentligen inte är en ekonomisk prioritering, men jag får tänka att jag får mindre värk av reumatismen om jag håller igång. Sen vet jag ju inte när jag kommer mig för att skutta ut nästa gång. Med tanke på att min fritid kommer gå från 100% till ungefär 20%. Kommer ju snart leva ett normalt liv hihi.

Ha en bra fredag,

Inga kommentarer: