lördag 16 oktober 2010

Hur tänker man när man ligger i sängen och tar sådana bilder som ovan? Det är ju rätt liten risk att den skulle bli bra. Roligt!
Fick igång min kamera äntligen, har försökt i över ett år. Det är bara de att jag har inte testat att stoppa in laddaren i datorn och sedan koppla den till kameran. Bra sara, riktigt bra!

Ikväll blir det riktigt kul hoppas jag. Ska på tre-rätters middag hemma hos fina Amanda där ett flertal till kommer spendera sin kväll. Sedan vid midnatt åker vi till Fjällbacka där Örjan ska ha gigg. Då åker jag dock hem, måste bli frisk nu! -Trist.

Och imorgon Söndag så ska jag till Strömstad tidigt, för att åka till Nordby och sedan gå en långpromenad med Linda. Efter det åker jag till min efterlängtade Jennifer och myser.
Känns som en riktigt bra helg, hoppas den blir som planerat.

Sköt om er,

Inga kommentarer: