torsdag 12 april 2012

Kommer ni ihåg att jag skrev häromdagen att jag ville utomlands. Nu är det ett faktum, i Juni så åker jag, Amanda, Linnéa och Ida till Grekland - Rhodos. När jag var liten så var vi på Rhodos en vecka, då uppskattade jag det nog inte på samma sätt och dessutom så hamnade vi på en dålig del av ön. Men nu är vi mer insatta och Ida befann sig på Rhodos så nära i tiden som förra året så hon påstår sig veta en del ;) !
Det är roligt med återbesök i länder som man varit i när man var liten, det var samma med min förra resa jag var på tillsammans med Linnéa,  på Cypern vilket jag även var 1998.
Jag kan knappt vänta, men nu är det inte många veckor kvar bara ungefär 9 stycken.

Lägger upp lite internetbilder på hotellet.






Det är så underbart att ha vänner som drar med en på saker, samtalet kom och resan blev bokad. Ibland är det spontana det bästa.
Jag längtar!

Inga kommentarer: