torsdag 9 februari 2012

Har precis dammsugit lägenheten, skönt att det är gjort :) Det blir obeskrivligt mycket damm på bara en vecka, och nu blev det ännu tydligare då solen lyser in och gör mig påmind. Men vi hälsar solen välkommen, och jag ber den att stanna. Jag längtar efter våren nu, tunnare jacka, små nätta skor och tänk vad underbart att ha mer aktiviteter ute i det fria.

Nu börjar jag få struktur på allting känns det som och jag känner mig glad i kroppen. Det är de lilla som gör det.Ett samtal och allting föll på plats, jag älskar när chefer är positiva och hjälpsamma.

Ska snart kolla upp hur det är med ögonfransförlängning, det är faktiskt något jag skule vilja testa. Tänk vad skönt att inte behöva tänka på den där mascaran. Dessutom är ju mina fransar så fruktansvärt korta.

Tack för mig, puss


Inga kommentarer: