onsdag 10 augusti 2011

Vilken fantastisk kväll jag hade igår. Jag åkte ner till Grebbestad och mötte upp Sandra vid 18,30 för att sedan ta ett bort på Telegrafen. Där satt vi i flera timmar och småpratade, hon drack vin och jag drack ramlösa (????) .... På menyn stod de flera olika goda rätter, men jag fastnade för det dyraste alternativet (såklart) och valde oxfilé med rostade potatisar och senapssås. Dock var jag inte imponerad av maten, men det var ju helt klart gott. Det får 7 av 10 toasters.

När vi hade ätit färdigt så fick jag passande nog ett samtal från Amanda och hon undrade vart jag höll hus. Det vankades vinkväll på Idas brygga. Jag satte kurs dit och infann mig inom snar framtid. Och där satt vi och berättade historier, pratade om framtiden, pratade om sommaren och bara älskade situationen. Det är nämligen inte många gånger kvar att ses innan vi alla flyttar på oss. Vi kommer bo med många mils mellanrum. Ida jag och Ida, men Amanda och Linnéa överger oss här hemma. Fast va tusan, det är ju så det är att bli vuxna. Vi klarar det,

Jag hade med andra ord en jättehärlig tisdagskväll. Hoppas att ni hade det också, Kram

Inga kommentarer: